onsdag 30 maj 2012

Sliten 2 barns mamma vare!

God morgon folket!
Har nyss matat vår lilla piggelin till dotter.
Nicole behagade sig att vakna kl 04.20 i natt! Eller säger man i morse(?)
Hon vägrade efter blöjbyte och matning att somna om,vilket hon alltid gör annars! Blev bara prat & joller från den här lilla damen <3
Så hade inget val mer än att vara vaken. ..zzzz...
Vid kl 6.30 somnade hon om tillslut,även jag däckade som en klubbad säl!
Två timmars sömn fick jag på morgonen, innan Mirran vakna och väckte mig & Nicole :)
Nu har vi ätit frukost och jag är mer död än levande. Brukar tänka på vad min fina vän Alex har sagt, att hon tycker jag aldrig ser trött ut, fast jag är nyvaken. Fint sagt av min vän, och med dom orden ler jag många morgnar <3
Men tror nog att 2 månader av endast ett par timmars sammanhängande sömn, börjar nog visa sig snart, kommer inte ihåg den där riktiga känslan av att känna mig utvilad! Känner mig ganska sliten faktiskt.
Jag måste själv börja gå lägga mig tidigare ..
Annars blir jag väl människa igen först om 2-3 år haha! ;)
Ne men det är skillnad på att få sova 5-7 tim varje natt , mot mina 2-4 timmar som det varit senaste tiden!

Nu blir det en dusch, dricka en kopp kaffe, efter de blir det åka och stor handla med Mirran & Nicole.
Inga problem, de enda är att jag förmodligen kommer svära lite när jag ska kånka upp alla påsar + barn 3 våningar! Vi har ju självklart ingen hiss i huset. Men skam den som ger sig! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar