söndag 23 september 2012

Ett par timmar senare...

Har jag hjälpt till med ett par ärenden,blivit ner spydd av välling , fått en trasig lampa( som Nicole rev sönder haha , en av våra golv lampor)
badat lillan & duschat Mirran. Fixat middag, diskat mm, och nu är det kvälls fix,innan jag kör ett träningspass här hemma! Hinner/hann ju såklart inte till gymmet då det varit fullt upp.
Men hemma träning är ju bättre än inget! Sen har jag ju faktiskt redan powerwalkat 1,2 mil ;)
Allt detta med typ 2-3timmar sömn...
Kommer nog somna som ett barn sen!!
Hoppas jag får sova sen oxå .. 😁Haha. Annars får jag min fria natt nästa helg..
Bara börja räkna dagar .. höhö!

Btw D sponsrar mig med ett par nya träningsskor. =)
Funderar starkt på Reebok Easytone... Dom borde ju va perfekt till mina powerwalks?! Få se om jag hinner spana runt i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar