torsdag 13 september 2012

I SO CAN DO THIS!

Måste nästan ge mig själv en klapp på axeln! Tycker själv att jag "godis råttan Melissa" är duktig ;)
Har inte ätit något onyttigt på veckorna alls, i form av godis, glass, läsk,fika, chips osv! Utan endast på helgen har det blivit. Har klarat av frestelsen även fast godsakerna funnits mitt framför näsan på mig!
Plus poäng till mig va?! ;)
Kommer aldrig sluta äta tex choklad och godis som jag ÄLSKAR!
Men ska försöka att endast unna mig på helgen.Känns lite roligare att då,när man inte stoppar i sig de var och varannan dag.
Och inte heller vräker i sig!
(Samma gäller pasta bröd och snabbmat som jag minskat på.)
Nu äter jag med gott samvete faktiskt!
Det här är nåt jag mår bra av , ska definitivt fortsätta!
En vecka i taget ,med en dag i taget. . :)



2 kommentarer:

  1. Grymmt jobbat! Jag har oxå lyckats hålla mig borta från skiten hela veckan men tänker precis som du! Helgen är till för att unna sig på! Man måste ju få äta lite gott lixom (0= Men jag ska verkligen tänka på att inte vräka i mig hela heelgen för då har man ju förstört hela veckans kämpande!

    Hejja oss Hejja oss!!

    SvaraRadera
  2. Ne exakt! Man får ju äta med måtta! Klarade de bra förra helgen och tror de går lika bra nu oxå :) Inte som innan då man typ tryckt i sig så man spyr haha xD

    SvaraRadera