torsdag 13 september 2012

Stress stress , tråkiga saker och roliga saker.

Ungefär så kan jag beskriva min dag. Morgonen började bra med en fet PW, 1,2mil med miss Annie!
Hon vaknade tillslut ;)
Dagen va lite sisådär med en del tråkigheter .....
Men blev bättre när Denice & Emmie kom! Drog till IKEA en snabbis. Fick med mig doftljus och lite smått till Mirran & Nicole, men de jag skulle köpa GLÖMDE JAG! Aja en anledning för ytterligare ett besök ha!
Nu är vi hemma och känner lugnet , men jag är redan rastlös?!!
Få se vad denna kväll bjuder på... Kanske går och lägger mig vid kl 20 igen hahaha......

Bild från precis just nu.

1 kommentar:

  1. Rensade bland mina hundra favoriter i datorn och såg att jag hade din blogg där :) Måste ha sparat den för jätte länge sedan :)

    wow vad långt du går, jag som var så stolt över mina små 5 km ha ha :) Men man lär väl börja någonstans :)

    Vad stor hon blivit Nicole :)

    ha det fint

    Penny

    SvaraRadera