fredag 7 september 2012

Men alltså ...

Fan vad putt jag e över denna fredag kvälls! Iiiit suuuucks!
Fan middag blev tråkig havregrynsgröt ,sen glufsa jag i mig två chokladbitar också! Och vips så försvann Missans lördags godis i morgon! Buhuu!
Hade hellre ätit potatisgratäng med nå kött.. Eller kyckling filé och massa grönsaker .. Eller lax med crème fraîche & fetaost! Mmm Mums!
Ja som ni hör är jag fortfarande lite hungrig och så sugen på mat!!!
Tappade stinget helt enkelt ,och orkade bara inte med nånting..
så därför blev det gröt till middag. Haha so boring på en fredag!
Varför åt jag inte gröt igår tex kan jag ju undra :/

Men men,ny dag i morgon!
Då SKA jag laga en ordentlig middag som ska avnjutas! :)
Tänkte gå och hyra film på gammalt hederligt vis också ;)

Bye Bye äppelpaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar