fredag 7 september 2012

Hej hej!

Ligger här hemma på soffan en stund medan Nicole ligger i sitt babygym och laijjar. Mirran gick över till sin kompis och ska äta middag där.
Själv är jag extremt hungrig och hade hoppats på att handla och laga en god fredags middag!Istället verkade det bli ändrade planer .. Så få se vad som mättar min mage idag(?)
Helt slut i kroppen av all
(jävla underbara) träningsvärk!
Har stretchat ..
Men maj gaaad säger jag!
Det värker haha! Har hållit igång sen i tisdags , och idag blev det en mördar PW på 1,2mil! På de gick vi några extra km. Puh säger jag!
Va med Annie idag,vi lunchade även med Marina & lilla Noah i Tumba. :)

Hmm..måste nog börja fundera på mat och handla de viktigaste. Orkar jag? Eller blir det take away? Typ kolgrillen! Will see.;)
Få se om man dör tidigt i sängen ikväll eller om det blir nåt annat..
Hur som så får ni ha en fin fredag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar