tisdag 20 november 2012

Breakdown och crossåkning

Drama.
Behövs för att kunna ta sig samman. Right? Ne, man klarar sig faktiskt bra utan. Men jag hade ett litet breakdown idag. Tårar som bara inte slutade rinna.
Ville bara kasta in handduken,dra täcket över huvudet och inte göra ett skit.Bara skita i precis allting!
Sällan jag hamnar i upplösnings tillstånd..
Dock efter några timmar, och en promis senare med familjen kändes det bättre.
Har fått ur mig allt och nu har jag tagit mig samman igen.
Idag va det en liten händelse,som spräckte bubblan till annat jag känt inom mig. ..
Jag är expert på att skaka av mig saker eller bara stänga av, men idag blev det som sagt bara för mycket. .
To much. Men nu är det lugnt.
Tänker "Hakuna matata" , det löser sig.
I slutändan gör det alltid de.
Mitt ledsna humör försvann iaf när D lärde Mirran åka på sin mini cross!
Så jäkla kul att se glädjen i henne.
Så duktigt är hon! Fartdåren haha ;)
Om ett par gånger kommer hon köra helt själv utan problem! :-)


2 kommentarer:

  1. Ta hand om dig, sänder massa styrkekramar också inför idag. Kramar!

    SvaraRadera