tisdag 20 november 2012

När det brister ..

I en annans värld,i sjukdom el annan misär , är mina problem lite av i-lands problem. ..
Men idag för första gången på länge
brast det för mig.
Kunde inte hålla tillbaka tårarna även fast Mirran va med.
Att man aldrig kan få känna den totala lyckan! Slår aldrig fel att de ska hända
något som gör att de blir strul, när man går med förväntningarna på något bra! Jag hade egentligen inte väntat mig att allt ska gå som på en räls, vore för bra för att va sant ;)
Även med denna grej blev det så,det va för bra helt enkelt.
Våra planer blir av men dock inte problem fritt.
Problem va det sista jag behövde nu faktiskt.
Morgon dagens begravning står tungt framför mig ..
Och resten av veckan känns skit.
Kan jag få en time out nu tack ? :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar