fredag 9 november 2012

Jobbig dag men en jobbigare dag väntar oss"

I flera timmar nu har vi , jag och min morbror rett ut allt som har med mormor att göra. Uppsägning av lägenhet och diverse saker, fixat med banken , kommunen ,och bokat begravningen.
Allt gick jätte bra tills tills det va dags att välja blommor. .
När jag såg bilderna slog det mig att hon faktiskt inte finns längre.
Jag valde en text som ska stå med på blommorna .. Och det kändes.
Fick bita ihop när jag skulle skriva ner den.
Med en klump i magen och gråt i halsen ska jag få denna dag att gå.
Bara bita ihop. . Ja , jag biter ihop.
Är inte den som släpper ut det även om det skulle behövas ..
Thats just me.
Om två veckor tar vi farväl för sista gången. <3
Blä så sorgligt det kommer bli.
Nu måste jag sluta skriva och ganska upp mig. Bästa Ellen kommer hit på lunch och häng.Va allt för länge sen! :)

2 kommentarer:

  1. <3 förstår precis hur du känner!
    Jag förstod inte riktigt heller att mormor var borta förens kista och blommor skulle väljas.. Trodde jag skulle vara stark på begravningen oxå men det e fan svårt när man verkligen inser hela grejen!

    Finns här om du vill prata lr bara chilla och ha sällskap! Kram <3

    SvaraRadera