söndag 11 november 2012

Kaos och dagens bitterfitta

När man kunde ha fått sova och varit utvilad bara för en dag, vaknar man till kaos. Är kaos tamefan överallt. .
Söndag och regn. Är fuckt up tack vare p staven. Har blödigt ( mens?) i 22 dagar nu och idag med en jäkla värk som satt sig i magen och nere i ryggen?
Min förkylning finns men bryter inte riktigt ut. Irriterande då jag vill träna! Fast tränar jag så blir jag nog sjuk?
Har aldrig haft en hel vilovecka..
Men kanske ska försöka nu då.
Få se hur jag mår.
Bla Bla Bla .. Är lite bitter bara.
Helgerna nu för tiden är ingen hit.
Min stora tjej är hos sin pappa hon kommer hem i morgon.
Helgerna brukar planeras med henne. Blir lite tomt och tråkigt..
Har varit en riktig "stay @ home mom"
Gör nånting kanske varannan månad knappt. (Förutom knatar , tränar och kanske fikar med vänner)
Vet inte vart jag vill komma riktigt mer än att jag va en bitterfitta igår ..
Är det idag också.
Den där fyllan behövs nog snart..
Höhö ;)
Ne men i morgon kanske solen lyset igen!Är inte alls långt kvar till ett beslut jag väntar på, och till Mirrans & min resa!
Så borde inte klaga egentligen .
Men det är väl så..
Man behöver dåliga dagar för att kunna uppskatta dom bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar