onsdag 7 november 2012

Tappat stilen?

God morgon.
Sitter i centrum och dricker en kopp kaffe. Har skrivit en massa papper med min morbror,gällande min mormor/mormors bortgång.
Tråkigt skit. Är sjukt trött och har träningsvärk från helvetet!
Ett under att jag ens kom upp ur sängen haha..
Any how, dagens klädsel för mig är mjuka brallor , easytone skor, mössa och adidas tröja. Fashion?
Inte ett dugg.
Vet inte hur många gånger jag tittat på folk som går med barnvagn och tänkt , men gud måste dom klä sig som hö säckar, bara för att dom fått barn?!
(När mammaor går i tex mjukis byxor)
Kan tänka mig att någon kanske tänker exakt samma om mig idag när dom ser mig. Jag i mina skitfula mjukis brallor! ;)
Men det handlar inte om ork eller att jag tappat lusten att klä mig " snyggt"
eller snyggare. Mina mjukis byxor är varma och skit sköna! Passar perfekt nu när jag ska ut på PW.
Jag klär mig oftast efter mitt humör.
Idag är jag lite tröttare med träningsvärk ,då blir det soft kläder helt enkelt. Sen kan jag tycka att gå ute i mjukis byxor varje dag går fet bort!
Lika väl som att gå i tajta jeans och höga klackar varje dag är inte heller något för mig. Skulle inte funka så bra på mina promisar höhö!
Klä dig hur du vill, sacka inte ihop och överdriv inte. Variation är det bästa
När det gäller det mesta i livet.
Även klädstilen. :)
Det är vad jag tycker.

3 kommentarer:

  1. Äsch du e snygg i vilket som, det är skillnaden på andra folk/mammor! ;)
    Man ska va bekväm när man e ute på promenader och om det är riktiga chilldagar!

    Bara 14 dagar from idag sen jävlar Melissa ska vi köra fitness! :)))

    <3

    SvaraRadera
  2. Tack du snygging! LOVLEY!!
    Kommer bli all in på gymmet!! ;):) <3

    SvaraRadera
  3. Oooh jaaaaa! Vi kommer knäcka alla med våra grymma tighta kroppar nästa sommar! Innan dess med iof ;))

    SvaraRadera