lördag 12 januari 2013

Fullt ös medvetslös!

Idag har det varit full rulle hela dagen! Varit väldigt på G också,efter jag drack en celsius på gymmet.
Dom FUNKAR!
Rekommenderas inte för koffein känsliga som jag är haha ;)
Va iaf på gymmet med Ylva, och vi körde ett grymt bra och tungt pass!
Ben, rumpa, biceps och mage.
Känns att jag lever folket!
Efter gymmet va det hem och käka, klä på barn och dra och handla.
Hem igen.
Ta alla Ikea kassar med tvätt och gå till tvättstugan. Tvättat från kl 17.
Fram och tillbaka till tvättstugan, laga mat , fixa disk, roa tjejerna, äta middag,fixa disk.Hämtat tvätt,och nu har jag äntligen satt mig i soffan en stund.
Men bara för en liten stund.Ska ta en efterlängtat dusch , och sen ska jag börja måla ena sovrummet haha..
Imorgon dock blir det bara en lek och vilo dag. Inga måsten. Nada.
Det ser jag fram emot faktiskt, då min bakdel och mina ben skriker TRÄÄÄÄNINNGSVÄRK!

Kram från en trött jag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar