fredag 11 januari 2013

Push it to the limit!

Nu börjar tränings värken smyga sig på!
Va och körde ben igår på gymmet.
Tyckte jag tog i bra , bra med vikter så jag knappt orkade dom sista repsen i dom olika övningarna,men ändå är jag lite konfunderad...
Borde jag inte ha världens jäkla träningsvärk??! Har lite men inte så mycket ännu.
Kanske känns värre senare.
Sen stretchade jag bra ifs!
För tror inte jag hade pallat mer vikter i ben pressen tex ..
Man kanske inte alltid får sån träningsvärk , men det ska väl ändå kännas ordentligt! Ja ja, få se hur resten av dagen känns.
Va ett bra pass men kan nog ännu bättre.;)
Inför nästa ben pass blir det att ha ätit bra innan och 100% fokus!

Övrigt , ingen akut med hunden...
Och jag ska vila med Nicole sen,
Bara för att jag kan! ;)

Bilder google.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar