tisdag 8 januari 2013

Steg ett..

För våran så kallande "renovering" är nu påbörjad. Jag har tömt hela Mirran rum , och flyttat in henne till oss!
I hallen är det fullt med leksaker & gosedjur som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av ännu..
Känns som det är fullt överallt.
Men jag löser det sen. :)
När de är klart är det dags att börja spackla -slipa-MÅLA!
Det sistnämnda gör jag resten får mannen göra ;) Tror nog vi börjar måla hallen samtidigt! Sen kan man börja inreda lite innan vi börjar med nästa rum.
Ska även kolla vad det kostar att få golv via tillval..
Annars får vi börja med ett rum i taget och göra det själva.
Kaos att bo med saker överallt! En massa jobb är det att tömma och fylla rummen ..
Speciellt med en liten terrorist som härjar!;)
Hade varit enklare med en tom lägenhet faktiskt.
Men det är ju så värt det sen när man fått i ordning!!
Btw, har ett sånt choklad sug så jag nästan skulle gå till månen för att få en bit!! Gaaaah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar